Les entitats ambientals de l'Ebre i Tarragona aturen la regeneració de platges indiscriminada
Dimarts
12 Gener 2016 -
11:15
Des de les entitats ambientals del Camp de Tarragona i l'Ebre volem denunciar les actuacions indiscriminades a la nostra costa que s'executen amb caràcter d'urgència però que no tenen darrera uns estudis previs d'impacte ambiental.

Després hem sabut que això forma part d'un pla d'acció del Servei Provincial de Costes de Tarragona per a pal·liar els danys i efectes dels temporals del mes de novembre a tota la Costa de Tarragona i l'Ebre. Com a part d'aquest pla s'ha fet tot d'accions a la costa des de les platges d'Alcanar a les platges de Cunit. Des de les entitats ambientals del Camp de Tarragona i l'Ebre volem denunciar les actuacions indiscriminades a la nostra costa que s'executen amb caràcter d'urgència però que no tenen darrera uns estudis previs d'impacte ambiental.
Recordeu que les platges són ecosistemes dinàmics i estan en constant modificació per l'acció de l'onatge, els temporals, l'activitat humana i l'aport o no de sediments de forma natural, i que tenen la capacitat de recuperar-se i restaurar-se per sí sols si no hi intervenim.
Per tot això, us volem demanar que sigueu vigilants de les nostres costes, i que estigueu alerta als canvis que hi observeu, per a poder crear una xarxa ciutadana que custodii les nostres costes i fons marins per a la seva conservació. Si veieu qualsevol cosa, si us plau, contacteu amb les entitats ambientals del territori per a aturar-ho, ja que entre tots sí podem canviar les coses.
Graëllsia, Grup d'Estudis i Comunicació Ambiental
- Compartir...
-
-
-
-
-
-
-
Enviar a un amic...
-
més...
- | Escriu un comentari