Inici > actualitat i mitjans > notícies

Titular notícies

Oferta de feina: Coordinador/a Àrea d'Ecoturisme i activitats del GEPEC-EdC

Divendres 31 Maig 2013 - 11:52

Podeu presentar les vostres candidatures abans del 5 de juny.


El Grup d'Estudi i Protecció dels Ecosistemes Catalans-Ecologistes de Catalunya (GEPEC-EdC) va néixer fa 28 anys amb l'objectiu de conèixer, protegir i divulgar els valors naturals de les comarques del Sud de Catalunya. El GEPEC-EdC, amb el nom d'”Anem d'excursió?” va engegar fa més de 20 anys un ambiciós programa anual d'activitats que inclouen excursions, visites guiades, i accions de voluntariat (turisme actiu) de natura i patrimoni arreu de les Terres de l'Ebre, Priorat, Conca de Barberà i Camp de Tarragona. Actualment és un dels programes més extensos, variats i de més qualitat del país.

Al llarg d'aquests anys la xarxa de contactes i coneixences del GEPEC-EdC tant en el de persones expertes, com en el món local i també en el món empresarial d'aquestes comarques relacionat amb el turisme ecològic ha anat creixent i refermant-se. També l'entitat va cofundar la Xarxa de Custòdia del Territori i és entitat impulsora dels treballs d'ecoturisme. Tanmateix, per manca de personal especialitzat amb experiència no s'ha orientat part d'aquesta oferta ni s'han explotat les múltiples possibilitats de treballs d'ecoturisme. I el volum de treball que dóna l'organització de les activitats i la centralització de les inscripcions no s'ha automatitzat prou i absorbeix massa temps del personal actualment contractat.

Amb el projecte ja consolidat, busquen una persona que:
- Tingui formació, coneixement, experiència i/o capacitat i motivació en l'organització i gestió de paquets turístics i activitats solidàries amb la Natura i el patrimoni

- Vulgui implicar-se en el projecte a nivell professional i personal, continuant i millorant el que està fet i ampliant més dies, llocs i activitats en sectors que l'entitat coneix (enologia, ornitologia, àmbit marí, turisme actiu solidari, activitats amb pastors, espais naturals, activitats familiars, activitats accessibles i adaptades a persones amb diversitat funcional diversa, etc.)

- Encaixi en la forma ecològica i ecologista de fer de l'entitat, de manera que les activitats sempre siguin benèfiques, de qualitat i ecològiques. Aquest encaix implica la voluntat de formar-ne part de l'entitat com a sòcia i d'implicar-s'hi a nivell personal.

- Comenci un procés de prova i pràctiques (no remunerades) fins la venda dels primers paquets i activitats gràcies al seu treball

El que s'oferirà són:
- L'ús del nom de l'entitat com a referent i tarja de presentació
- Gaudir de la xarxa de contactes i de difusió de l'entitat arreu
- L'ús de la part disponible de les infraestructures immobles i recursos de l'entitat
- Remuneració percentual a pactar en funció dels resultats assolits

Les persones interessades, heu d'enviar un email a secretaria@gepec.cat amb l'assumpte "ECOTURISME + NOM PERSONA INTERESSADA" adjuntant:

- Currículum,
- Un text que expliqui tan àmpliament com pugui la seva situació personal, com creu que hauria d'enfocar-se l'ecoturisme i “L'Agenda del GEPEC” des de l'entitat i com podria encaixar aquest projecte en el seu projecte "de vida".
- Una proposta bàsica però concreta organitzativa d'un màxim de dos fulls DINA4, sectors que es treballarien amb cronograma aproximat del primer any de treball, tant pel que fa a la renovació del programa actualment semestral de l'Agenda del GEPEC-EdC (antic “Anem d'excursió?” anual), com de noves ofertes ecoturístiques, destinataris-clients concrets, etc.

Data màxima de recepció de propostes dimecres 5 de juny 2013 a les 12 del migdia.
NOTA: tot i que el termini de presentació ja s'ha exhaurit, el GEPEC-EdC ha cregut interessant publicar l'oferta de feina per si és d'interès vostre.


Més sobre...: xct , oferta de feina , ecoturisme
Comentaris
Your email will not be disclosed anywhere
Últimes Notícies