WEB DEL MES: Campanya "Està en venta la Xarxa Natura 2000?
Dijous
3 Juliol 2014 -
18:26
SEO Birdlife ha llançat una atrevida campanya promocional.

Segons l'últim Eurobaròmetre, un 72% dels espanyols no ha sentit a parlar mai de la Xarxa Natura 2000 i el 91% no sap realment què és. A més, els sectors que sí que tenen coneixement d'aquesta figura de protecció tenen, en molts casos, una percepció negativa. Però la realitat de la Xarxa Natura 2000 és que, a més de ser la peça central de la política europea per conservar la natura, és una gran oportunitat per afavorir el desenvolupament econòmic i social de les zones rurals.
A Espanya, el 30% del territori forma part de la Xarxa Natura 2000, cosa que dóna mostra de la gran riquesa en naturalesa i biodiversitat que poseeix. Amb més de 2.000 espais, és el país que més superfície aporta a la xarxa.
Per valorar, cal conèixer
Augmentar el coneixement de la població sobre la Xarxa Natura 2000 i transmetre els valors que té són els objectius que SEO / BirdLife busca amb aquesta campanya, realitzada en col·laboració amb l'agència de publicitat Sra Rushmore. Fer una crida d'atenció social perquè la societat i els implicats en la gestió de la Xarxa Natura 2000 la vegin com una oportunitat i un generador d'ocupació i riquesa.
Text > SEO Birdlife