Inici > actualitat i mitjans > notícies

Titular notícies

WEB DEL MES: Campanya "Està en venta la Xarxa Natura 2000?

Dijous 3 Juliol 2014 - 18:26

SEO Birdlife ha llançat una atrevida campanya promocional. 
 
SEO / BirdLife ha llançat una atrevida campanya promocional que genera dubtes sobre la venda d'Espais Protegits de la Xarxa Natura 2000 i dels productes que s'hi elaboren. L'objectiu és cridar l'atenció sobre la importància de conèixer, valorar, conservar i aprofitar les oportunitats que ofereix aquesta xarxa, que amb 27.000 espais a la Unió Europea, és la més important del món. 



Segons l'últim Eurobaròmetre, un 72% dels espanyols no ha sentit a parlar mai de la Xarxa Natura 2000 i el 91% no sap realment què és. A més, els sectors que sí que tenen coneixement d'aquesta figura de protecció tenen, en molts casos, una percepció negativa. Però la realitat de la Xarxa Natura 2000 és que, a més de ser la peça central de la política europea per conservar la natura, és una gran oportunitat per afavorir el desenvolupament econòmic i social de les zones rurals. 

A Espanya, el 30% del territori forma part de la Xarxa Natura 2000, cosa que dóna mostra de la gran riquesa en naturalesa i biodiversitat que poseeix. Amb més de 2.000 espais, és el país que més superfície aporta a la xarxa.

Per valorar, cal conèixer

Augmentar el coneixement de la població sobre la Xarxa Natura 2000 i transmetre els valors que té són els objectius que SEO / BirdLife busca amb aquesta campanya, realitzada en col·laboració amb l'agència de publicitat Sra Rushmore. Fer una crida d'atenció social perquè la societat i els implicats en la gestió de la Xarxa Natura 2000 la vegin com una oportunitat i un generador d'ocupació i riquesa.




Text > SEO Birdlife
 
Comentaris
Your email will not be disclosed anywhere
Últimes Notícies